Frequently Asked Question
Ticket feladás/bejelentés menete
Last Updated 4 years ago
1. Bejelentő oldal elérése az alábbi linken: https://helpdesk.krpsolution.hu
2. Majd a bejelentő oldal kezdőlapján, az új hibajegy nyitása gombra kattintva

3. Új hibajegy gombra kattintva a bejelentkező oldal jelentkezik, itt adja meg a bejelentkezési adatit amit kapott tőlünk:

4.Bejelentkezést követően meg kell adnia a témakört amitvel kapcsolatban bejelentetni szeretne:
például: Általános bejelentés

5. Ezt követően megnyílik a bejelentő űrlap, amit kitöltve a hibajegy létrehozása gomb megnyomása utána küld el nekünk:

6. Amint elkészült a bejelentés, nyomon tudja követni ennek állapotát, valamint interaktív módon kommunikálhat a szolgáltató céggel.
2. Majd a bejelentő oldal kezdőlapján, az új hibajegy nyitása gombra kattintva
3. Új hibajegy gombra kattintva a bejelentkező oldal jelentkezik, itt adja meg a bejelentkezési adatit amit kapott tőlünk:
4.Bejelentkezést követően meg kell adnia a témakört amitvel kapcsolatban bejelentetni szeretne:
például: Általános bejelentés
5. Ezt követően megnyílik a bejelentő űrlap, amit kitöltve a hibajegy létrehozása gomb megnyomása utána küld el nekünk:
6. Amint elkészült a bejelentés, nyomon tudja követni ennek állapotát, valamint interaktív módon kommunikálhat a szolgáltató céggel.